kardanadam

hayat yaşandığı kadar vardır

Cuma, Haziran 17, 2005

tatil yok bana...........

Ben her yaz başlangıcına deniz, kum ve güneşin tadını doyasıya çıkaracağım, tatil özlemi ile girerim.
Kışın ortalarında, havanın kapalı ve yağışlı, insanın nefes alamayacak kadar boğulduğu günlerde, elimdeki bir bardak sıcak çay ile geçtiğim pencere önünde de, kurarım bu hayali. Böylece o an için o günün boğuculuğundan kurtulur ve ferahlığa çıkarım.
İlkbahar'da ise, el ele gezen çiftlerin sanki beni bilerek kıskandırıyorlaşmışcasına sarmaş dolaş olması üzerine, yine aynı hayali kurarak kurtulurum üzerimdeki negatif elektrikten.
Ve en sonunda yaz gelir, tabii sıcaklarda. Kışın yağmurlarında ve ilkbaharın kıskançlıklarında kurduğum hayali gerçekleştirmek isterim hemen. Yaz başı bir iki yere günü birlik giderim. Sonra....
Sonrası yok, yazın geri kalanı iş, güç ve pineklemek ile geçer. Yaz biter ve ben adam gibi tatil yapamam.
Bu hep böyle olmuştur. Bu sene de böyle başladı. Tarım Müdürlüğü sayesinde bir Didim'e gidebildim. Orda da zaten haber yazdım. Ama sonuçta tatil yöresini görmüş olmanın mutluluğunu ve rahatlığını da yaşamadım desem yalan olur. Çünkü, mavi tur yaptım.
Ve yaz, süre gelen rutin haline yine büründü. Bu gidişle bir daha zor tatile çıkarım. Emekliliğe kadar bana tatil yok. Bunun bilincine vardım.
Hadi hepinize iyi tatiller....

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home