kardanadam

hayat yaşandığı kadar vardır

Pazartesi, Mayıs 16, 2005

en iyi dostum

Aklımdaki herşey geçmişe dair.Sırf senin gibi. Ama niye böyle oldu.Niye bende"bugün"kavramı yok oldu.Şu an çalan Demir Demirkan şarkısında olduğu gibi "belki bir başka yerde" yaşıyorum.Belki de hiç yaşamadım.Sadece yaşadığımı sandım.Herşey hallüsinasyon gibi bir görünüp bir yok oluyor.Peki herşey niye böyle oldu?

Geçmişten yani senle ilgili olarak hatırladığım bir çok şey var. Ama onların hepsini sana anlatamam.Şebnem Ferah'ın dediği gibi herşeyi abarttığımı söylersin.Ama sana bazılarını anlatayım. Bir temmuz akşamıydı.Yine elimde "kapitalist" diye tanımladığım ama bir türlü içmeyi bırakamadığım"coca-cola" tenekesiyle birlikte oturmuştuk tren raylarının üzerine.Sen yine gelmiştin yanıma.Bana güzel şeyler vaat etmiştin.Sonsuzluk,güzellik gibi ama ben son anda caymıştım.

Ya,menderes ırmağındaki buluşmamız nasıldı.Onu unutmuş olamazsın herhalde.Suyun altında nefes alma yarışına girmiştik seninle.Tabii su yutma yarışı da diyebilirsin sen buna.Ama seninle en güzel buluşmamız köprünün üzerinde olmuştu.Demir parmaklıklar yine önümdeydi.Ama sen onlardan daha yakındın bana.Kuş olup uçmanın ve de uçak olup çakılmanın zevkini seninle doyasıya yaşamıştık. Evet, sevgili dostum ÖLÜM.E-mail adresimin (partytime) tersine şimdi ölüm vakti.Seninle benim, her zamanki buluşmamızı yapma vaktimiz.Seni,evimin çatısında kuş olup uçmaya çağırıyorum.

Biliyorum,sen benim en sadık dostumsun.Sen insanlar gibi dost görünüp sırttan vurmazsın.Seni, insanlar hep kötü biliyorlar.Ama sen benim için herşeyden daha iyi ve güvenilirsin.Çünkü acılarımı dindirmeyi vaat ediyorsun.Kimse yapmadı bunu şimdiye kadar. Ama senin bunu başarabilecek güçte olduğunu biliyorum.Cezmi Ersöz'ün dediği gibi,"ölümler,arzularımızı parlatır." Bende,arzularımı parlatmakla kalmıyor,arttırıyor.Çünkü bu dünyada yaşayamadığım veya yaşayıpta zevk alamadığım her şeyi ölümle tadacağımı düşünüyorum.

Mesela,Kezban'la o son ayrılışımızda ona doya doya sarılmak istemiştim.Ama ne yazık ki bunu başaramamıştım. Çünkü sen benden önce davranmıştın. Daha sonra çok üzülmüş ve eksikliğini hissetmiştim o sarılmanın.

Ölüm dostum,işte senden bunu istiyorum.Bana doya doya sarılmayı vereceksin.Bana Kezban'ı geri vereceksin. Yaşanmamış sevgimi istiyorum senden. Seks istemiyorum.Onu yeterince tattım.Ama sevginin ve sevgiyle dolu sarılmanın yerini tutmuyor.

Annemi istiyorum senden.O günü hatırlıyorsun değil mi? Karşıdan karşıya geçmeye çalışan bir anne ve oğlu vardı. Yaramaz çocuğun cezasını annesi çekmişti. İşte o anne, benim annem. Onu
benim yanıma getireceksin.Sen benim en sadık dostumsun.Bunu benim için yaparsın değil mi?

Evet,ölüm dostum.Ben geldim.Hoş geldim değil mi"

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home